سیاست مرجوعی و تعویض کالا

سیاست مرجوعی و تعویض کالا

ما تلاش می‌کنیم سفارش همان‌چیزی باشد که در سایت دیده‌اید، اما می‌دانیم ممکن است به دلایل مختلف نیاز به مرجوعی یا تعویض پیش بیاید.

موارد کلی که امکان مرجوعی دارند (طبق قوانین سایت در زمان خرید):

  • مغایرت مشخصات یا تعداد کالا با فاکتور

  • رسیدن کالای آسیب‌دیده در حمل‌ونقل

  • ارسال کالای اشتباه

  • برخی کالاها طبق قوانین خاص (مثلاً کالاهای الکترونیکی، لوازم خانگی، و …) با شرایط تعیین‌شده قابل مرجوع است.

برای ثبت درخواست:

  1. با پشتیبانی آفری تماس بگیرید تا مراحل راهنمایی شود.

نکات مهم:

  • حتماً در مهلت اعلام‌شده در قوانین سایت درخواست مرجوعی را ثبت کنید.

  • کالا باید تا حد ممکن در بسته‌بندی اصلی و همراه با تمام اقلام و هدایا ارسال شود، مگر در مواردی که مشکل فنی/آسیب، استفاده از کالا را برای بررسی ضروری کرده باشد.

  • در صورت تایید مرجوعی، بسته را طبق روش اعلام‌شده توسط پشتیبانی ارسال می‌کنید و پس از بررسی، تعویض یا عودت وجه انجام می‌شود.